Detail of Electronic Procedures

BACK
Description
Channel exclusive and exceptional communication, to facilitate access to queries and general information about issues that are the responsibility of the Ministry to people with hearing impairments. Consultations receive immediate attention equivalent to inquiries by telephone.
Access Mode
Open access
Management Centre
Under Secretariat for Industry, Trade and Tourism - E05034701
Directorate General
Sin especificar
Management unit
S. G. Of the General Inspection Services and Relationship with Citizens
Topic
Enquiries

Regulatory

Ley 34/2002, de 11 de julio, (BOE 12/07/2002)

de servicios de la sociedad de la información y de comercio electrónico.

Ley 11/2007, de 22 de junio, (BOE 23/06/2007)

de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos.

Real Decreto Legislativo 1/2013, de 29 de noviembre, (BOE 03/12/2013)

por el que se aprueba el Texto Refundido de la Ley General de derechos de las personas con discapacidad y de su inclusión social

Access procedure

Open access

Management Information System Procedures

S.I.A. Code: 201206
Information service to the citizen. Channel exclusive care for people with hearing disabilities.

Ayúdenos a mejorar. Si lo desea puede cumplimentar esta encuesta de calidad de nuestros servicios.

Realizar cuestionario